تفریحی ، سرگرمی ، اس ام اس

تفریحی ، سرگرمی ، اس ام اس

تفریحی ، سرگرمی ، اس ام اس

تفریحی ، سرگرمی ، اس ام اس

موضوع و داستان سریال سلطنت + عکس بازیگران


خلاصه داستان سریال سلطنت (REIGN) + عکس بازیگران

در این پست میتوانید خلاصه داستان و تصاویر بازیگران سریال سلطنت را ملاحظه کنید

سریال سلطنتسال تولید : ۲۰۱۳
ژانر : درام ، فانتزی
کشور سازنده : آمریکا
کارگردان : Laurie McCarthy, Stephanie Sengupta
بازیگران : Adelaide Kane, Megan Follows, Celina Sinden, Torrance Coombs

سریال سلطنت

خلاصه داستان سریال سلطنت :

سریال سلطنت (Reign)،سریال درام تاریخی است و از شبکه CW می شود که امسال رکورد پر بیننده ترین سریال را شکست.
سریال درباره ی زنی به نام ماری استوارت (Mary Stuart) هست،-زن جوانی که دنیا اون رو به ماری میشناسد،ملکه اسکاتلند.ماری نوجوان یک ملکه خودکامه،زیبا،احساسی که تازه به قدرت رسیده.که همراه با ۴دوست صمیمی خودش به فرانسه فرستاده میشه و برای تضمین اتحاد استراتژیک اسکاتلند،با فرانسیس پسر جذاب پادشاه فرانسه نامزد میکنه،ولی این پایان بازی نیست،و داستان به سیاست و دین و برنامه هایی که به احساس و قلب ربطی نداره کشیده میشه.
شاهزاده فرانسیس اما مثل خیلی از مردای جوان،با مقوله ی ازدواج مشکل داره. ولی جاذبه ی بسیار زیادی بین اون و مری وجود داره.
البته در کنار این،برادر ناتنی فرانسیس،که به همون اندازه جذاب است هم وجود داره،که توسط یه رابطه نامشروع متولد شده. در هر حال وارث تاج و تخت فرانسیس و مری هستند

قسمت اول این سریال در ایرلند فیلمبرداری شده و بیشتر بازیگرانش رو هم بازیگران استرالیایی،انگلیسی و کانادایی تشکیل میدن.

سریال سلطنت

داستان درباره ی پرنسس مری است که توی یک صومعه بزرگ شده و نامزد شاهزاده فرانسه فرانسیس است .

در ابتدا فیلم دشمنان سعی می کنن مری را مسموم کنن که یکی از راهبه ها زودتر غذا می خوره و از دهانش خون می ریزه و می میره.

برای بردن مری می ان وو مری وارد قصر فرانسه می شه . خود مری اصالت اسکاتلندی داره و راهبه قبل از رفتن به مری می گه که تو باید به فکر مردم و کشور اسکاتلند باشی و حواست را جمع کن.

مری با تشریفات وارد کاخ فرانسه می شود. در ابتدا شاه و معشوقه ی رسمی اش خیلی شیک به استقبال مری می روند. بعد همسر رسمی شاه به نام کاترین و پسرش فرانسیس وارد می شن و به مری خوش امد می گن.

سریال سلطنت

شاه از معشوقه اش یک پسر داره که به نظر یک پیشگو می اد و به کاترین می گه که این زن پسر تو را نابود می کنه. خلاصه عروسی خواهر فرانسیس برگزار می شه و یک نفر به مری الهام می کنه که در مهمانی از شراب ننوش. به مری شراب پیشنهاد می شه که مری نمی خوره.

شب وقتی مری خوابه یکی از افراد از طرف دشمنانش به بستر مری می ره تا بی ابروش کنه ولی مری بیدار می شه و داد و بیداد می کنه اگر اون شراب را می خورد بیهوش می شد.

اون پسر عشق یکی از دوستای مری در قصر بوده و سرش زده می شه و دوستاش ازش روی برمی گردونن و این قسمت تمام می شه وبه نظر می رسه که برادر ناتنی فرانسیس داره عاشق مری می شه. و یک نکته مری مچ فرانسیس را با معشوقه اش می گیره و می فهمه که نمی تونه انتظار عشقی از جانب فرانسیس داشته باشه.

دوستان نکته ی جالب این سریال حضور مگان فالو است این هنرپیشه ی کانادایی همان بازیگر نقش جوانی ان شرلی است و در این سریال خیلی پیر و شکسته شده

سریال سلطنت

معرفی بازیگران سریال سلطنت (به همراه عکسهای بازیگران) :

سریال سلطنت

Adelaide Kane در نقش Mary ملکه اسکاتلند.که از کارهاش میشه به Teen Wolf اشاره کرد.

سریال سلطنت

Toby Regbo در نقش Dauphin Francis پادشاه فرانسه

سریال سلطنت

 Tprrance Coombs در نقشSebadtian) Bash) برادر ناتنی فرانسیس

سریال سلطنت

 Megan Follow در نقش ملکه کاترین دیمدیچی،مادر شوهر مری

سریال سلطنت

 Alan Van Sprang در نقش هنری دوم،پادشاه فرانسه،پدر شوهر مری

سریال سلطنت

 Rossif Sutherland در نقش نوستر آداموس (پیش گو معروف آن زمان)

سریال سلطنت

Craig Parker لرد نارسیس ( یکی از ثروتمندان)

سریال سلطنت

Anna Popplewell ندیمه ملکه اسکاتلند

سریال سلطنت

Celina Sinden ندیمه ملکه اسکاتلند

سریال سلطنت

Caitlin Stasey ندیمه ملکه اسکاتلند

سریال سلطنت

 Rachel Skarsten ملکه انگلستان

عکسهای سریال سلطنت :

   سریال سلطنت

سریال سلطنت

سریال سلطنت

سریال سلطنت

سریال سلطنت

سریال سلطنت

سریال سلطنت


عوامل و بازیگران سریال ترکی پاتریکس


خلاصه داستان و بازیگران سریال ترکیه ای پاتریکس (جسور و گوزل)

در این پست به معرفی کامل سریال جدید پاتریکس پرداخته ایم که در ادامه مطلب میتوانید ملاحظه کنید

سریال ترکیه ای پاتریکس (جسور و گوزل)

خلاصه داستان سریال پاتریکس :

جدیدترین ساخته شرکت فیلمسازی آی یاپیم سریال پاتریکس (cesur ve güzel) هست که به سفارش شبکه استار ترکیه ساخته شده است و بزودی از این شبکه پخش خواهد شد.


کیوانچ تاتلیتوغ و طوبی بیوک اوستون دو بازیگر مشهور و نامی ترکیه بازیگران اصلی این سریال می باشند
پسر شجاع و جسور ( کیوانچ تاتلیتوغ ) سریال که جوانی خوشتیپ و جذاب است از شهر خود به یک شهر کوچک حرکت میکند
در این شهر کوچک خانواده ای زندگی میکنند که ملک و زمین های زیادی دارند و بسیار ثروتمند هستند که این خانواده دختری بسیار زیبا به نام سوهان (طوبی بیوک اوستون) دارد که زیبایی آن زبانزد بود.
تو ملاقات اول جسور و سوهان عشقی پرشور بین شان شروع می شود فقط بین این دو موضوع های بسیار زیادی وجود دارد که دو طرف از آنها بی خبرند.
خانواده جسور و خانواده سوهان در زمان های بسیار قدیم همدیگر را می شناختند و بین این دو خانواده یک جنگ و دعوای بسیار بزرگی رخ داده بود که دو عضو جوان این دو خانواده از این موضوع بی خبر هستند.
این حساب بسته نشده قدیمی بین دو خانواده بر روی عشق دو عضو جوان این خانواده ها سایه انداخت و حوادث گذشته بین دو خانواده عشق این دو را به حالت ناممکن در آورده است.
با گذشت زمان علت و راز آمدن جسور به این شهر کوچک بر ملا خواهد شد

 

سریال پاتریکس یکی از پرمخاطب ترین و موفق ترین سریال های فصل جدید ترکیه است. پخش این سریال به زودی در گروه شبکه های “جم” نیز آغاز خواهد شد. بازیگران نقش اصلی این مجموعه کیوانچ تاتلیتوء و طوبی بیوک اوستون می باشند. آنها را در سریال های مختلف و موفق بسیاری دیده اید و می شناسید. این کار دومین پروژه مشترک طوبی و کیوانچ است. این دو هنرپیشه در گذشته در کمپین تبلیغاتی یک برند ادکلن، برای یک شرکت عربی با هم همکاری کرده اند. سریال “پاتریکس” با یک اتفاق آغاز می شود. کیوانچ با ماشین در راه است و اسب طوبی به صورت ناگهانی جلوی راه او قرار می گیرد. اسب از راه خود خارج شده و به سوی پرتگاه می تازد. اما کیوانچ به دنبال آنها رفته و دختر اسب سوار را نجات می دهد. به این طریق دو شخصیت اصلی داستان با هم آشنا می شوند. داستان در واقع حکایت یک انتقام قدیمی است. کیوانچ به دلیل گرفتن انتقام زندگی از دست رفته پدرش با یک نقشه قبلی وارد دهکده کورلوداء شده و سعی بر اجرای نقشه اش دارد. به روایتی این داستان اقتباسی از یک حکایت واقعی است که تصویر میان عشق و انتقام را نشان می دهد

سریال ترکیه ای پاتریکس (جسور و گوزل)

لوکیشن اصلی سریال جدید پاتریکس ویلایی در دل طبیعت است
سریال “پاتریکس” محصول شرکت پروداکشن آی یاپیم است و با هزینه های هنگفتی شروع به کار کرده است. همچنین بازیگران نقش اصلی آن نیز در لیست گران قیمت ترین بازیگران ترک قرار دارند. این مجموعه در استانبول تصویربرداری می شود. لوکیشن اصلی این مجموعه منزل خانواده سیماوی در پولنزکوی است که یکی از مطرح ترین خانواده های جامعه اشراف استانبول می باشند. مکان تصویربرداری، بسیار راحت و مناسب کار بوده و در عین حال نزدیک به مرکز شهر است. به همین دلیل بازیگران و اکیپ این کار به راحتی می توانند رفت و آمد کنند. طبق اخبار سایت های خبری ترک، این ویلای لوکس سه طبقه، دارای یک مزرعه و یک برکه در اطراف آن نیز هست و در دل طبیعت قرار دارد. مبلغ کرایه این ویلای بسیار باشکوه در اخبار ذکر نشده است. گفته می شود خانواده سیماوی برای جلوگیری از آسیب های احتمالی، اشیاء آنتیک و گران قیمت منزل خود را به انبار منتقل کرده اند.

دکوراسیون داخلی لوکیشن اصلی سریال پاتریکس
 سریال “پاتریکس” نه تنها از سناریو قوی و بازیگران موفقی برخوردار است، بلکه در زمینه دکوراسیون و طراحی صحنه نیز موردتوجه قرار می گیرد و خبرساز می شود. دکور این منزل سبکی مدرن کلاسیک دارد. تناسب رنگ ها در این تصاویر بسیار چشمگیر بوده و می تواند منبع الهام دکوراسیون های لاکچری باشد. ویلای سه طبقه ای که لوکیشن سریال “پاتریکس” است، با دیوارهای بلندی در اطراف آن پوشیده شده و امنیت بسیاری دارد. سالن بزرگی که در ورودی این ویلای لوکس قرار دارد، محل گردهمایی خانواده است. در این قسمت شومینه ای بسیار زیبا به چشم می خورد و کفپوش از جنس چوب است که فضای شیک و در عین حال گرم و صمیمانه ای را فراهم کرده است. کتابخانه ای که در اطراف شومینه وجود دارد نیز بسیار متفاوت است. مبلمان رنگ بژ استفاده شده در این قسمت بسیار راحت و قابل استفاده بوده و با مبلمان چرم قهوه ای رنگ هماهنگی خاصی دارد. مجسمه های آنتیک و تابلوهای موجود در این ویلا بسیار زیبا و خاص می باشند. میز غذاخوری هشت نفره در بخش دیگری از سالن قرار دارد و صندلی های زرشکی رنگ اطراف این میز بسیار لوکس و زیباست و با جزئیات دیگر موجود در آن قسمت هماهنگ شده است. پنجره های چوبی اطراف این فضا نور آفتاب را به داخل هدایت می کنند. در طراحی دکوراسیون بیشتر قسمت های این ویلا از طبیعت اطراف الهام گرفته شده و به همین دلیل از چوب استفاده بسیاری شده است. این ویلا سمبل زندگی لوکس و مدرن در دل طبیعت است

 

بازیگران سریال پاتریکس :

سریال ترکیه ای پاتریکس (جسور و گوزل)

کیوانچ تاتلیتوغ (Kıvanç Tatlıtuğ) در نقش جسور

جسور و زیبا, سریال جسور و زیبا, خلاصه داستان سریال جسور و زیبا, بازیگران سریال جسور و زیبا, قسمت آخر سریال جسور و زیبا, زمان پخش سریال جسور و زیبا, سریال Cesur ve Güzel, دانلود سریال جسور و زیبا
کیوانچ تاتلیتوغ ((به ترکی استانبولی: Kıvanç Tatlıtuğ) زاده ۲۷ اکتبر ۱۹۸۳) هنرپیشه و مدل ترک است
کیوانچ تاتلیتوغ در شهر آدانا در جنوب ترکیه متولد شد. او ۴ خواهر و برادر دارد. مادربزرگ او (از طرف پدری) مهاجر بوسنی و هرزگوین به ترکیه است. مادر او متولد ادرنه و پدرش متولد آدانا است. او می گوید
در آدانا به دنیا آمده، بزرگ شده و خانواده او برای مدت بیشتر از صد سال در کار نانوایی بوده اند.
او تحصیلات خود را در دبیرستان Yenice Çağ Private High School در حالی که در دوران دبیرستان در بازی بسکتبال عالی بود تمام کرد.
هنگامی که پدر او مریض شد آنها به استانبول نقل مکان کردند تا پدرشان درمان مناسب را دریافت کند. در استانبول او به عنوان بازیکن بسکتبال آماتور به عضویت باشگاه ورزشی بشیکتاش درآمد. کیوانچ تاتلیتوغ در سال ٢٠٠٢ به عنوان نماینده کشور ترکیه توانست عنوان بهترین مدل مرد جهان را به دست آورد و بعدها هم جوایز بسیاری در عرصه بازیگری کسب کرد.
معروفیت کیوانچ تاتلیتوغ بیشتر به خاطر بازی در سریال های عشق ممنوع، ایزل و کوزی گونی بوده است

طوبی بیوک اوستون (Tuba Büyüküstün) در نقش سوهان

جسور و زیبا, سریال جسور و زیبا, خلاصه داستان سریال جسور و زیبا, بازیگران سریال جسور و زیبا, قسمت آخر سریال جسور و زیبا, زمان پخش سریال جسور و زیبا, سریال Cesur ve Güzel, دانلود سریال جسور و زیبا

خدیجه طوبا بویوک‌اوستون (به ترکی استانبولی: Hatice Tuba Büyüküstün) در تاریخ ۵/۸/۱۹۸۲ در استانبول متولد شد، دوران مدرسه را در همان شهر گذراند و سپس در رشته طراحی صحنه و دکور و طراحی لباس در دانشگاه هنرهای زیبای معمار سنان استانبول به تحصیلات خود ادامه داد. ضمن تحصیل در دانشگاه برای اولین بار در تبلیغ مول‌پد جلوی دوربین فیلمبرداری رفت.
در سال ۲۰۰۳ در ۴ قسمت آخر سریال مقام سلطان (Sultan Makamı) بازی کرد. پس از آن در سال ۲۰۰۴ اولین فیلم سینمائی به نام پدرم و پسرم (Babam ve Oğlum) نقش کوتاهی را بازی کرد.
در همان سال در یک سریال تلویزیونی به نام Çemberimde Gül Oya بازی کرد و پس از آن در یک فیلم تلویزیونی به نام گلعذار (Gülizar) بازی کرد. سپس در سال ۲۰۰۵ با ایفای نقش در سریال Ihlamurlar Altında در کشورهای عربی به شهرت رسید و طرفداران زیادی پیدا کرد. در سال ۲۰۰۷ در سریال دیگری به نام عاصی (Asi) بازی کرد.
طوبا بویوک‌اوستون در ضمن بازی در این سریال‌ها در چند تبلیغ تلویزیونی از جمله شامپوی پانتنت، ماکزیمم کارت، شکلات، لباس جین مارک کولینز و تبلیغ یک پارفوم در دوبی نیز بازی کرد.
وی در تابستان ۲۰۰۹ در یک سریال تلویزیونی به نام بینی و بینک بازی کرد، این سریال محصول مشترک با کشورهای عربی بود و از کانال ام‌بی‌سی پخش شد.
طوبا بویوک‌اوستون در سال ۲۰۰۹ اولین نقش اول یک فیلم سینمائی به نام Yüreğine Sor را به عهده گرفت. بعد از آن به ایفای نقش در سریال تلویزیونی به نام GÖNÜLÇELEN یا همان دلربا می‌باشد پرداخت که سال ۲۰۱۰ از تلویزیون aTV پخش شد. هم اکنون او از شهرت خاصی در بین کشورهای عربی و کشوهای بلوک شرق برخوردار است وسریال‌های او از کانالهای تلویزیونی این کشورها پخش شده‌است طوبابویوک اوستون در سریالی بنام ۲۰ دقیقه ۲۰dakika به کارگردانی «سردار ایشیک» محصول ۲۰۱۳ که از شبکه استار پخش شد ایفای نقش کرد. وی در این سریال نقش «ملک» را بر عهده داشت؛ ولی این سریال در ترکیه بیننده زیادی نداشت و فقط ۲۵ قسمت طول کشید و در یک فصل به پایان رسید.
جدیدترین سریال او سریال لطیفه است که از ۱۲ مارچ سال ۲۰۱۴ از کانال atv شروع به پخش شده است. او در این سریال پربیینده همبازی انگین اکیورک شده است و در نقش لطیفه دنیزر بازی می‌کند.

 

سیزن آکباش اوگولاری (Sezin Akbaşoğulları)

جسور و زیبا, سریال جسور و زیبا, خلاصه داستان سریال جسور و زیبا, بازیگران سریال جسور و زیبا, قسمت آخر سریال جسور و زیبا, زمان پخش سریال جسور و زیبا, سریال Cesur ve Güzel, دانلود سریال جسور و زیبا

۲۲ آوریل ۱۹۸۱ در شهر ازمیر بدنیا آمده است. او در پروژه های بسیار معروفی حضور داشته است که می توان به سریال Racon Ailem İçin  بازیگر نقش صدف و مجموعه سپتامبر اشاره کرد.

 تامر لونت (Tamer Levent) بازیگر نقش تحسین

جسور و زیبا, سریال جسور و زیبا, خلاصه داستان سریال جسور و زیبا, بازیگران سریال جسور و زیبا, قسمت آخر سریال جسور و زیبا, زمان پخش سریال جسور و زیبا, سریال Cesur ve Güzel, دانلود سریال جسور و زیبا

بازیگر پیشکسوت ترکیه ای در ۱۳ اکتبر ۱۹۵۰ در ازمیر بدنیا آمده است. آخرین نقشی که از او پخش شده است سریال Aşk Yeniden می باشد که در آن نقش شوکت رئیس را بازی کرده است که در سریال جسور و زیبا بازیگر نقش پدر سوهان می باشد.

سرکان آلتون اوراک (Serkan Altunorak ) بازیگر نقش کورای

جسور و زیبا, سریال جسور و زیبا, خلاصه داستان سریال جسور و زیبا, بازیگران سریال جسور و زیبا, قسمت آخر سریال جسور و زیبا, زمان پخش سریال جسور و زیبا, سریال Cesur ve Güzel, دانلود سریال جسور و زیبا

۲۴ دسامبر ۱۹۷۶ در شهر آنکارا بدنیا آمده است. از دانشگاه حاجت تپه در رشته تئاتر فارغ التحصیل شده است. آخرین بازی او در سریال متاهل و خشمگین (Evli ve Öfkeli) بود که در آن ایفاگر نقش تارک بود

 

دوریم یاکوت (Devrim Yakut)

جسور و زیبا, سریال جسور و زیبا, خلاصه داستان سریال جسور و زیبا, بازیگران سریال جسور و زیبا, قسمت آخر سریال جسور و زیبا, زمان پخش سریال جسور و زیبا, سریال Cesur ve Güzel, دانلود سریال جسور و زیبا

در ۲۷ مه ۱۹۶۸ در آنکارا بدنیا آمده است و آخرین نقش به یاد ماندنی او در سریال من را فراموش نکن (Unutma Beni) بوده است.

 

نیهان بویوک آغاچ (Nihan Büyükağaç)

جسور و زیبا, سریال جسور و زیبا, خلاصه داستان سریال جسور و زیبا, بازیگران سریال جسور و زیبا, قسمت آخر سریال جسور و زیبا, زمان پخش سریال جسور و زیبا, سریال Cesur ve Güzel, دانلود سریال جسور و زیبا

این بازیگر در ۲۸ سپتامبر ۱۹۸۱ در استانبول بدنیا آمده است. او در سریال Muhteşem Yüzyıl که در ایران به اسم خرم سلطان شناخته میشه بازیگر نقش گلشاه بوده است.

ارکان آوچی (Erkan Avcı)

جسور و زیبا, سریال جسور و زیبا, خلاصه داستان سریال جسور و زیبا, بازیگران سریال جسور و زیبا, قسمت آخر سریال جسور و زیبا, زمان پخش سریال جسور و زیبا, سریال Cesur ve Güzel, دانلود سریال جسور و زیبا

او در ۱ ژانویه ۱۹۸۲ در شهر دیاربکیر بدنیا آمده است. مشهورترین نقش او در سریال معروف کارادایی بود که بازیگر نقش باروت بود.

 گوزده تورک پنجه (Gözde Türkpençe)

جسور و زیبا, سریال جسور و زیبا, خلاصه داستان سریال جسور و زیبا, بازیگران سریال جسور و زیبا, قسمت آخر سریال جسور و زیبا, زمان پخش سریال جسور و زیبا, سریال Cesur ve Güzel, دانلود سریال جسور و زیبا

این بازیگر زیبا ۲۸ اکتبر ۱۹۸۴ در شهر استانبول بدنیا آمده است. از دانشگاه معمار سینان Mimar Sinan فارغ التحصیل شده است و در ۶ سالگی آموزش رقص باله دیده است. از آخرین نقش های او میتوان به کاراکتر اسرا در سریال استانبول اشاره کرد.

فیرات آلتون مشه (Fırat Altunmeşe)

جسور و زیبا, سریال جسور و زیبا, خلاصه داستان سریال جسور و زیبا, بازیگران سریال جسور و زیبا, قسمت آخر سریال جسور و زیبا, زمان پخش سریال جسور و زیبا, سریال Cesur ve Güzel, دانلود سریال جسور و زیبا

این بازیگر جوان و خوشتیپ در سال ۱۹۹۰ در استانبول بدنیا آمده است. آخرین نقشی که از وی پخش شده است سریال کهربا (Kehribar) است که در آن کاراکتر پسر اورهان یاریمجالی را ایفا کرده بود

 

عکسهای سریال پاتریکس :

سریال ترکیه ای پاتریکس (جسور و گوزل)

 

سریال ترکیه ای پاتریکس (جسور و گوزل)

 

جسور و زیبا, سریال جسور و زیبا, خلاصه داستان سریال جسور و زیبا, بازیگران سریال جسور و زیبا, قسمت آخر سریال جسور و زیبا, زمان پخش سریال جسور و زیبا, سریال Cesur ve Güzel, دانلود سریال جسور و زیبا

سریال ترکیه ای پاتریکس (جسور و گوزل)

 

سریال ترکیه ای پاتریکس (جسور و گوزل)

 

سریال ترکیه ای پاتریکس (جسور و گوزل)

سریال ترکیه ای پاتریکس (جسور و گوزل)

 

در آخر لازم به ذکر است سریال پاتریکس بزودی از شبکه استار ترکیه پخش خواهد شد و بزودی از شبکه های ایرانی نیز پخش خواهد شد

تهیه و ترجمه اختصاصی از سایت دلنا

آخر سریال ترکی قشر مرفه چی میشه

سریال قشر مرفه | خلاصه داستان و عکسهای سریال قشر مرفه

در این پست میتوانید خلاصه داستان و عکسهای سریال قشر مرفه را ملاحظه کنید

سریال قشر مرفه

 

نام سریال : قشر مرفه (به ترکی yüksek sosyete )
ژانر : رمانتیک , عاشقانه
کارگردان : بوراک ساقیاشار Burak Sağyaşar
بازیگران : Hazar Ergüçlü , Engin Öztürk , Meriç Aral , Ozan Dolunay
محصول : ترکیه

خلاصه داستان سریال قشر مرفه :

جانسو (Hazar Ergüçlü) دختر یکی از سرشناس ترین و ثروتمندترین خانواده های بالای شهر است,او به دنبال شروع یک زندگی جدید است.کرم (Engin Öztürk) در یک خانواده فقیر بزرگ شده و تنها فرزند خانواده است.

کرم برای اینکه رویاهای دوست دوران کودکیش (Mert) را تحقق ببخشد مجبور میشود همراه دوستش به شهر دیگری سفر کند,و دقیقا این سفر نقطه شروع عشق کرم و جانسو است و در این رابطه و آشنایی اتفاقات بسیار جالبی خواهد افتاد

سریال قشر مرفه

داستان قسمت ۱ سریال قشر مرفه

کرم یه مصاحبه کاری داره و از اون آدم میپرسه دنبال چی هستی برای کار کردن اونم میگه :تجربه .شخصیت و پول کیه که دنبال پول نباشه …کرم :باور کن اشتباه میکنی و میره از اتاق بیرون و میگه :چونکه تجربیاتم اینو میگه نمیشه پولدار شد .پولدار باید به دنیا اومد .. اسم من کرم اوزکانه با پول با قدرت و تو دنیای پر فرصت بدنیا اومدم کی دوست نداره اینارو اخه؟جواب بدم؟من …کرم میره پیش پدرش و میگه امروز مرت میاد و میخواد من با ماشین خودش برم دنبالش ..پدره کرم : میخوای باهاش صحبت کنی؟کرم:بله یکیو جای خودم پیدا کردم تو شرکت و کرم تصمیم گرفته که از شرکت بیاد بیرون و برای خودش زندگی کنه و و پدره کرم میگه من که چیزی ندارم بهت بدم فقط یه مشت خاک کرم هم میگه همین برای من کافیه …جانسو دختره به خانواده بسیار مرفه و پولداره ..جانسو:اسم من جانسو کورانه کوچکترین فرد خانواده اونا دو تا دختر و یه برادر هستن با پدری مستبد خواهرا جانسو بگوم جدا شده و برگشته خونه .ثریا خانم هم مادره این خانواده هست و جان برادره جانسو هستش .مادره کرم خیلی دوست داره که کرم به شیرین پیشنهاد ازدواج بده و مادرش میپرسه دوسش داری یا نه شیرین رو ..کرم با خودش میگه دوست ندارم من هیچوقت عاشق نشدم .ثریا رابطه خوبی با جانسو نداره و اونو نحس میدونه و به جانسو میگه تو باید با پسره شاهان آشنا بشی و داره از امریکا برمیگرده و باید اماده بشی و برات وقت گرفتم برای پوستت و لباس هم اماده کردم … کرم میره دنبال مرت که برگشته استانبول و کرم میخواد بهش بگه نمیخواد بره شرکت اما مرت میگه بعدا صحبت کنیم آیشن مادره کرم و پدره کرم برای خانواده مرت کار میکنن
مرت پدر و مادرش رو از دست داده و با بدبحا سلطان مادر بزرگش زندگی میکنه و بدیحا برای اومدن مرت کلی تدارک دیده بود و میگه برات دو تا سوپرایز دارم اول کار عصر میای شرکت و جلسه داریم و دختر کوچیک کوران ها جانسو امروز باهاش ملاقات داری …مرت میاد پیش کرم که زیره درخت نشسته بوده و یاده بچگی هاشون میوفتن که بازی میکردن و مرت و کرم که میرفتن مدرسه کیفشو میداده کرم و به کرم میگه اون زمان گذشت ..کرم :جدی؟چمدوناتو کی امروز برات جابجا کرد؟ من تا امروز هرچی که تو خواستی شدم دوستت.داداشت .مانعت اما دیگه رویای خودمو دارم و اونجایی که بودن رو نشون میده میگه میخوام وام بگیرم و اینجا رو و اینجا رو بخرم مرت چشماش پره اشک میشه و ارزوی موفقیت میکنه برای کرم ..مرت از کرم میخواد که جای اون بره سره قرار با جانسو کرم میگه از کجا بشناسمش مرت :هرکی کیف گرون داشت اونه دیگه نمیدونم اسمش جانشل بود یا جانسوکرم تو پارکینگ جانسو رو میبینه اما نمیدونه که همون دختریه که مرت باهاش قرار داره و میره تو رستوران و به گارسون بابت اینکه حواسش به تلفن بوده اعتراض میکنه و جانسو اونو میبینه و خوشش نمیاد میره و یه فالگیر میاد براش فال میگیره میگه:جاتو گم کردی ماشین و خدمتکار و همه چی داری اما دلت خوش نیست و اون زندگی رو دوست نداری و یه عشق بزرگ در انتظارته و به آدم قدرتمند سره راهت قرار میگیره جایی که تو متعلق به اونجا نیستی و انقدر عاشق هم میشید که همه چی رو فراموش میکنید اونو جایی پیدا میکنی که آدماش مثل تو مهربونن اون آدم تقدیره توئه ثریا مادره جانسو تو ارایشگاه اشیل زن دومه متین شوهرش رو میبینه و عصبانی میشه اشیل هم بهش میگه هر چقدر خواستس ژل و بوتاکس بزن اما چیزایی که من به متین میدم تو نمیدی.شب به متین میگه نمیخوام اون زن رو ببینم یا منو انتخاب کن یا اونو مگرنه من طلاق میگیرم و متین بهش میگه همه چیتو از دست میدی جواهرات .ماشین آخرین مدلت همه رو یالا طلاق بگیر اگه ناراحتی .تو جلسه مادربزرگ مرت ازش میخواد فروشگاه ارگانیک رو مدیریت کنه مرت با دلخوری قبول میکنه.کرم زنگ میزنه به مرت میگه من یک ساعت منتظر موندم اما دختره نیومد اونم به مادربزرگش میگه من رفتم هتل اما دختره نیومد و و بدیحا سلطان میگه من این بی احترامی به نوه ام رو فراموش نمیکنم جانسو تراکت استخدام تو فروشگاه ارگانیک رو میبینه و میره برای کار استخدام میشه این همون فروشگاه مرت بوده.مسئول فروشگاه میاد به کارمندا میگه از وزارت بهداشت میخوان بیان بازرسی باید حواسمون باشه این همون فروشگاهی هستش که بدیحا خانم از مرت خواست از اونجا کارش رو شروع کنه و کرم هم میگه کمکت میکنم کرم میاد فروشگاه و کارا رو همه رو درست میکنه و بازرسین بهداشت هم میرن جانسو و کرم همدیگه رو توی فروشگاه میبینن و با هم آشنا میشن بدیحا خانم ثریا رو میبینه و بهش میگه جانسو سره قرار نرفته که مرت رو ببینه.ایشیل به متین برخورده ثریا رو میگه و متین بهش میگه از اول باهات در اینمورد صحبت کرده بودم و اعتراض ندارین ایشیل به جان پیشنهاد میده که باهم غذا بخورن اما جان قبول نمبکنه و ایشیل با خودش میگه به این راحتی ها نمیتونید منو از سرتون باز کنید خانواده کوران.ثریا جانسو رو خیلی نحس میدونسته و حتی جان ازثریا میخواد جانسو بره شرکت کار کنه ولی ثریامیگه نه…

بازیگران سریال قشر مرفه :

   سریال قشر مرفه

عکسهای سریال قشر مرفه :

سریال قشر مرفه

سریال قشر مرفه

سریال قشر مرفه

داستان قسمت آخر سریال هسل و تمام قسمت ها

سریال هسل | خلاصه داستان و قسمت آخر سریال هسل

در این مطلب میتوانید داستان و عکسهای سریال هسل را ملاحظه کنید

سریال هسل

ژانر : درام
زبان : ترکی
سال تولید : ۲۰۱۶
محصول : ترکیه
بازیگران : Beren Gökyıldız, Vahide Perçin, Gülenay Kalkan, Gonca Vuslateri,Berkay Ateş, Can Nergis
کارگردان : Merve Girgin Aytekin
ملک دختری کوچک هست که در خانواده هیچکس به او توجه نمی کند او در خانه ای که ناپدری به او ظلم میکند بزرگ شده است و مادرش از روی فقر رو به کار در میخانه های ترکیه میکند ملک دختری تنهاست که فقط تنها همدم او یاد پدرش و خرگوشی هست که با او بازی میکند.

خلاصه داستان سریال هسل ( مادر )

روزی بین اون و ناپدری و مادرش اتفاقاتی می افتد که ملک دیگر راهی جز ترک خانه ندارد و باید به دنبال علاقه و چیز هایی که دوست دارد برود و در دیگر موضوع سریال فردی به نام زینب با بازی جانسو دره حضور دارد او از دانشگاهی که درخواست کار داده پذیرفته میشود و کار مورد علاقش را پیدا میکند ولی لحظه ای تمام برنامه هایش بهم میخورد و میفهمد که زندگی فقط برنامه ها نیست بلکه زندگی عبارت از اتفاق هاست او در یک جریان و اتفاق با ملک دختر تنها و بیچاره آشنا میشود و حالا زندگی این دو فرد تنها به هم گره میخورد ملک و زینب حالا چه چیزهایی در سر دارند برای دوری از ظلم ها و تنهایی ها و ملک برای دوری از ناپدری و مادرش با زینب که خود دختر تنهایی بوده فرار میکند و در ادامه داستان درام با بازیگران خاص و حرفه ای خود ادامه پیدا میکند ….

 

سریال هسل

 

بازیگران سریال ترکیه ای هسل :

  • جانسو دره بازیگر نقش زینب
  • برن گکیلدیز بازیگر نقش ملک
  • وحیده پرچین بازیگر نقش گونل
  • جان نرگس بازیگر نقش علی
  • علیزه گوردوم بازیگر گمزه
  • آهسن اروگلو بازیگر نقش دورو

 

عکسهای سریال هسل :

سریال هسل

سریال هسل

سریال هسل

سریال هسل

سریال هسل

خلاصه داستان و قسمت آخر سریال ترکی وطنم تویی + بیوگرافی

خلاصه داستان سریال وطنم تویی + بازیگران سریال وطنم تویی

در این مطلب به معرفی سریال وطنم تویی پرداختیم که در ادامه مطلب میتوانید هم خلاصه داستان و هم عکس های این سریال را ببنید

وطنم تویی, خلاصه داستان سریال وطنم تویی, بازیگر نقش عزیزه سریال وطنم تویی, بازیگر نقش ورونیکا وطنم تویی, قسمت آخر سریال وطنم تویی, بازیگر نقش ستاره وطنم تویی, بازیگر نقش هلال سریال وطنم تویی

خلاصه داستان سریال وطنم تویی :

جودت (هالیت ارگنچ) در اواخر جنگ بالکان در تسالونیکی (یکی از روستاهای یونان) یکی از سربازان بزرگ بود. او برای وطن خود یک سرباز شجاع و برای همسرش عزیزه ( برگزار کورل ) عاشقی پرشور بود.

خانواده جودت و عزیزه :

جودت برای فرزندانش علی کمال ، یلدیز و هلال یک پدر دلسوز و برای مادرش حسیبه اولادی خلف و پسر خوبی بود.
به همراه برادر و دوست صمیمی خود توفیک در جبهه برای حفاظت از خاک وطن با تمام نیروی خود در حال مبارزه است که یک اتفاق خائنانه سرش میاید.
بخاطر این اتفاقات جودت مجبور می شود از خانواده خود دور بماند.

وطنم تویی, خلاصه داستان سریال وطنم تویی, بازیگر نقش عزیزه سریال وطنم تویی, بازیگر نقش ورونیکا وطنم تویی, قسمت آخر سریال وطنم تویی, بازیگر نقش ستاره وطنم تویی, بازیگر نقش هلال سریال وطنم تویی
عزیزه مجبور میشود از تسالونیکی به ازمیر مهاجرت کند و در این راه توفیک او را کمک میکند و احساس و علاقه ی خود را نسبت به او که سالها پنهان کرده بود آشکار میکند با این حال توفیک یک سر بزرگ دارد.

عشق و جدال برای زندگی :

عزیزه به همراه سه فرزند خود و مادر همسرش درگیر یک مجادله بزرگ و سختی می شود.

در غیاب همسرش که بیشتر از جانش دوستش دارد و در دوران جنگ و سختی فرزندان خود را بزرگ میکند.
در سال ۱۹۱۹ هلال دختری جوان و بسیار زیبا شده و مانند ستاره میدرخشید و در کشورش طرفداران زیاد پیدا کرده است.
یلدیز هنگامی که میخواست پنهانی عضو مراسم رقصی که به افتخار یونانیان برگزار میشد شود، عاشق لئون ستوان یونانی می شود

وطنم تویی, خلاصه داستان سریال وطنم تویی, بازیگر نقش عزیزه سریال وطنم تویی, بازیگر نقش ورونیکا وطنم تویی, قسمت آخر سریال وطنم تویی, بازیگر نقش ستاره وطنم تویی, بازیگر نقش هلال سریال وطنم تویی
هلال زمانی که با نوشته هایش در روزنامه ، مردم را برای مقابله با اشغال سازماندهی میکند خود را دچار دردسر میکند
علی کمال با درد عشقی که در خود دارد و رازهایی که در مورد خود پی برده با بی تفاوتی زندگی خود را سپری میکند
عزیزه هنگامی که تلاش میکرد اسرار همه را بداند با خبر اشغال ازمیر توسط یونانی ها متزلزل میشود با این حال این اشغال برای آنها کسی را که سالها قبل از دست داده بودند دوباره به ارمغان خواهد آورد.
وطنم تویی حکایت کسانی است که ، در سالهای اشغال بین وظیفه ها و وجدان به دام افتاده اند، و برای پرورش عشق و دوست داشتن های خود هنوز تلاش میکنند،و به رغم همه چیز خانواده ای که برای باهم ماندن با غیرت تلاش میکنند که منجر به آزادی از بردگی در یک راه بی رحم میشود

بازیگران سریال وطنم تویی :

  • هالیت ارگنج ( Halit Ergenç ) در نقش جودت
  • برگزار کورل ( Bergüzar Korel ) در نقش عزیزه
  • اونور سایلاک ( Onur Saylak ) در نقش توفیک
  • شبنم حسنی شوقی ( Şebnem Hassanisoughi ) در نقش افتلیا
  • سنان کارا ( Senan Kara ) در نقش ورونیکا
  • باکی داوراک ( Baki Davrak ) در نقش واسیلی
  • جلیله تویون ( Celile Toyon ) در نقش حسیبه
  • کوبیلای آکا ( Kubilay Aka ) در نقش علی کمال
  • بوران کوزوم ( Boran Kuzum ) در نقش لئون
  • پینار دنیز ( Pınar Deniz ) در نقش یلدیز
  • میرای دانر ( Miray Daner ) در نقش هلال

عوامل و سازندگان سریال وطنم تویی :

  • کارگردان : تایلان بیرادرلر  (Taylan Biraderler)
  • نویسندگان : نجاتی شاهین (Necati Şahin) و نوران اورن شیت (Nuran Evren Şit)
  • آهنگساز : یلدیرای گورگن (Yıldıray Gürgen)

عکسهای سریال وطنم تویی :

وطنم تویی, خلاصه داستان سریال وطنم تویی, بازیگر نقش عزیزه سریال وطنم تویی, بازیگر نقش ورونیکا وطنم تویی, قسمت آخر سریال وطنم تویی, بازیگر نقش ستاره وطنم تویی, بازیگر نقش هلال سریال وطنم تویی

وطنم تویی, خلاصه داستان سریال وطنم تویی, بازیگر نقش عزیزه سریال وطنم تویی, بازیگر نقش ورونیکا وطنم تویی, قسمت آخر سریال وطنم تویی, بازیگر نقش ستاره وطنم تویی, بازیگر نقش هلال سریال وطنم تویی

وطنم تویی, خلاصه داستان سریال وطنم تویی, بازیگر نقش عزیزه سریال وطنم تویی, بازیگر نقش ورونیکا وطنم تویی, قسمت آخر سریال وطنم تویی, بازیگر نقش ستاره وطنم تویی, بازیگر نقش هلال سریال وطنم تویی

وطنم تویی, خلاصه داستان سریال وطنم تویی, بازیگر نقش عزیزه سریال وطنم تویی, بازیگر نقش ورونیکا وطنم تویی, قسمت آخر سریال وطنم تویی, بازیگر نقش ستاره وطنم تویی, بازیگر نقش هلال سریال وطنم تویی

وطنم تویی, خلاصه داستان سریال وطنم تویی, بازیگر نقش عزیزه سریال وطنم تویی, بازیگر نقش ورونیکا وطنم تویی, قسمت آخر سریال وطنم تویی, بازیگر نقش ستاره وطنم تویی, بازیگر نقش هلال سریال وطنم تویی

وطنم تویی, خلاصه داستان سریال وطنم تویی, بازیگر نقش عزیزه سریال وطنم تویی, بازیگر نقش ورونیکا وطنم تویی, قسمت آخر سریال وطنم تویی, بازیگر نقش ستاره وطنم تویی, بازیگر نقش هلال سریال وطنم تویی

وطنم تویی, خلاصه داستان سریال وطنم تویی, بازیگر نقش عزیزه سریال وطنم تویی, بازیگر نقش ورونیکا وطنم تویی, قسمت آخر سریال وطنم تویی, بازیگر نقش ستاره وطنم تویی, بازیگر نقش هلال سریال وطنم تویی

  وطنم تویی, خلاصه داستان سریال وطنم تویی, بازیگر نقش عزیزه سریال وطنم تویی, بازیگر نقش ورونیکا وطنم تویی, قسمت آخر سریال وطنم تویی, بازیگر نقش ستاره وطنم تویی, بازیگر نقش هلال سریال وطنم تویی

گردآوری و ترجمه اختصاصی از سایت دلنا